tisdag, november 08, 2011

Trädgården


Både idag och igår har jag varit ute i trädgården och räfsat och burit bort massa löv. Det tar aldrig slut. Men det mesta är borta för nu iaf. Är lika mycket löv kvar på träden tycker jag. Vi har på tok för mycket träd på baksidan. Men inte så mkt att göra åt. Allt står inte på våran tomt så man kan ju inte ta ner dom. Några bara. Har varit så skönt att vara ute, 20 grader och strålande sol. Men så fort solen försvinner ner så blir det kyligt. Hoppas värmen håller i sig ett tag, hade varit härligt. Nu kommer Ben snart hem från jobbet :) Ikväll ska vi äta tomatsoppa och grilled cheese.

Imorgon ska jag träffa Dana, Bens mamma, vi ska en sväng till IKEA, ska äntligen köpe ett vitrinskåp, som är inflyttningspresent av mamma och pappa. Ska nog passa på att köpa lite godis också, och lingonsylt när jag ändå är där. Det måste man ju ha hemma!

Och i morgon kväll ska jag och Ben provsmaka massa bröllopstårtor. Ska bli spännande! Jag vet på ett ungefär hur jag vill att tårta ska se ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar