tisdag, november 29, 2011

Godnatt

Dags att sova, ögonen stänger sig snart.. Saknar dock min man, vi har ju blivit vana vid att slippa distans. Man vänjer sig väldigt fort. Sen jagar jag alltid upp mig när jag är själv, att det är någon i huset, eller att något ska hända. Så löjlig man är bara för det e mörk och man är själv. Tur man har grannar, haha. Så konstigt att Ben snart är Japan, det är ju så långt härifrån. Hoppas alla hans flyg går bra. Tror tidskillnaden kommer vara 14 timmar, galet!

Fick lite julklappar inhandlade idag! Och igår fixade jag några. Awesome. På fredag ska jag träffa Dana på Leesburg Outlet, så får tänka ut vad mer för julklappar jag ska köpa.
Köpte också en jätte bra ögonkräm idag, med dead sea mineraler eller nått sånt. Får se hur bra den är.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar