tisdag, november 15, 2011

Ingen bra morgon

Vaknade såklart med huvudvärk i morse, sov med fönstret öppet, men fick stänga det så fort jag vaknade för det luktade skunk som bara den.. Yes det finns mycket skunk här, men har faktiskt inte ett någon ännu, inte levande. Ser många ut med vägen som är överkörda, och illa luktar det.

Idag kom snubben som skulle undersöka vårta crawl space under huset.. Inga ekorrar har vi, utan det är möss. Inte mycket bättre. Och antagligen ormar, han såg inga, men där ligger ömsat skin. Så det ska fixas, läggas ut fällor och gift för både möss och ormar. Jag frågade om ormarna kan ta sig upp i huset, och det finns en risk att dom kan.. Genom avlopp. Men risken är liten! Men fy fan om det skulle hända, då kommer jag att dö på fläcken. Ha. Sådan hemsk fobi har jag mot ormar. Får mardrömmar bara jag skriver om det, ska nu ska jag sluta med det.

Väntar fortfarande på mamma och pappas paket, det måste bara komma idag! Är nyfiken. Idag är vädret inget vidare kul, grått och tråkigt. Men fortfarande mellan 15-20 grader. Så jag ska väl inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar