lördag, november 12, 2011

Bröllopstårta bestämd


Det gick hur bra som helst när vi va och provsmakade tårtor. Vi visste redan innan vi kom dit vad vi vill ha. Vi va verkligen enkla kunder. Men jag har inte tänkt avslöja vad det blir för smaker eller hur den kommer se ut! Men den är riktigt fin!! :)

Vitrinskåpet är på plats, Ben fick sätta ihop det. Dock så fattades en skruv till lådan, så den är inte ihop satt ännu. Har satt in alla mina vinglas och min kaffe servis i skåpet med. Blir så fint. Kul att ha det uppe, har legat i en låda sen jag kom hit.

Min födelsedag va hur bra som helst! Först på dagen träffade jag Elin, som jag inte träffat på flera år. Hur kul som helst, vi va på Leesburg outlet och shoppade lite. Köpte ett par converse för 5 dollar! Ganska sjukt! Men dom skulle kosta 24 dollar på rea, men när dom scannade dom i kassan så va något fel, och dom kostade helt plötsligt bara 5! Galet! Tackar och tar emot. Haha. Så nu har jag både ett par vita och oranga :) Det va allt jag köpte till mig själv, Ben fick ett par kallingar från Calvin Klein.


På kvällen lagade Ben middag till mig och så fick jag två presenter till, en mysig morgonrock och en super mysig/fin pyjamas från Victoria Secret!

Nu sitter jag hemma själv och har precis Skypat med bästa Linda i över en timme :) Det behövdes. Alltid skönt med lite uppdateringar om allt och inget. Ben är hos Pope och kollar på fighting och dricker öl. Kände att det va inte riktigt min grej, så jag stannade hemma. Kollar på en jätte bra film; We have you husband, heter den. Är nog dags för lite glass snart!

Ugh, Ben va under huset idag och kollade, där ligger ormskin, och massa nötter och ett skelett från något djur. Så äckligt! Kan vara möss eller ekorrar som bor där under, som blir jagade av ormar. Det är vad Ben tror.. På tisdag kommer det en snubbe som ska kolla upp det. Jag vill inte ha massa ormar under huset om det nu är så..




1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig skype-date! :) Jag behövde också prata av mig lite. Och hu vad jag somnade snabbt sen och satan vad trött jag var i morse, haha. Men så värt! Saknar dig min fina vän! <3

    SvaraRadera