måndag, november 28, 2011

Ben har åkt på resa


Körde Ben till flygplatsen i morse, han ska vara borta lite mer än 3 veckor. Ja vet inte jätte länge, men känns ändå tråkigt. Lite ensamt kommer det bli i huset. Är så avundsjuk på hans resa, vill med ut och se världen. Han ska till, Japan, Nya Zeeland, Kambodja, Filippinerna och Indonesien. Hoppas på några souvenirer :) alltid kul! Hoppas hans resa och alla flygen går bra. Är alltid lite orolig när han är ute och reser. Får hoppas tiden går snabbt så han är hemma på nolltid. Inte denna helgen som kommer men nästa, då kommer ju mamma och mormor! Längtar massor. Och dom stannar i 8 dagar. Kommer bli så kul.

Idag har jag redigerat massa bilder från fotograferingen jag hade i helgen. Sen har jag vilat en hel del, hade migrän hela dagen igår, och vaknade med det i morse också. Nu är den nästan helt borta, så jag hoppas jag kommer kunna sova hela natten utan värk. Imorn ska jag köpa julgardiner till köket tänkte jag. Kommer bli mysigt tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar