torsdag, november 17, 2011

Nu händer det grejer


Har tränat en lite sväng nu faktiskt, det blev Butt Bible, vi har massa träningsprogram på tv -on demand. Perfekt! Innan har jag och Ben gjort yoga, men ville prova något annat idag. Är helt slut. Ha. Det va faktiskt jobbigt. Så nu har jag duschat och ska iväg och handla lite smått. Leta lite julklappar också tänkte jag. Måste köpa något till pappa, han fyller år snart.

Det börja närma sig till mamma och mormor kommer, jag längtar massor. Ska bli så roligt. Mindre roligt är att Ben åker på sin resa snart, 28 Nov, sen kommer han hem den 20 eller 21 Dec.. Så han är borta ett tag :( Men vi är vana vid distans, så det ska nog gå bra.

Till helgen har jag två fotograferingar, ska bli jätte kul att får använda kameran lite. En par fotografering och en familje fotografering. Sen nästa vecka på fredag har jag en till familje fotografering!! Känns toppen. Har börjat kolla lite på studio utrustning med, men ska vänta till jag kan starta företag här. Så förhoppningsvis i början av nästa år. Saknar att fota i studio.
Bild från i somras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar