tisdag, oktober 23, 2012

Mini pumpor

Hello.

Igår var jag och red, alltid lika roligt. Men red den slöaste hästen på denna jord. Haha. Man får verkligen jobba som in i för att få den att gå. Inte minst trava, fy! Det känns verkligen i mina ben idag, så det är väl ett plus att det gör lite nytta också :P Tog Stella på en längre promenad igår, hon börjar verkligen bli så mycket bättre, nu drar hon inte lika mycket som hon gjorde för några dagar sen. Är så stolt över henne, hon är bäst!

Idag vaknade jag med lite huvudvärk, så gjorde inte så mycket på förmiddagen, gick en sväng med Stella bara. Sen fick jag ett ryck, kände att jag borde göra något vettig idag. Så åkte till banken och satte in lite pengar, sen posten, skicka iväg lite CD skivor med bilder till kunder! :) Alltid lika kul. Sen blev det en sväng till farmers market, köpte tranbär täckta med choklad! Mums. Blev också ett par små mini pumpor, satte dom ute på fönster kanten. Himla gullgt. Sen blev det en liten promenad till med Stella, och massa lek i trädgården. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar