tisdag, oktober 16, 2012

Helgen som gått

Har inte riktigt haft tid att skriva så mycket här i helgen, har haft fullt upp. Vilket jag gillar! Tog ju Stella till veterinären förra torsdagen och hon fick sina sista sprutor hon måste ha. Det ända vi har kvar är sterilisering. Ska nog göra det i slutet av November. Sist vi var där vägde hon 11 pounds, nu vägde hon 16.5. Kommer bli kul att se hur stor hon kommer bli när hon är fullvuxen.

I lördags hade jag två fotograferingar på schemat, första va i Fredericksburg. Dock var det sjukt mycket trafik på motorvägen så mina kunder blev över en timme sena. Lite synd. Så vi fick lite bråttom iom jag hade en tid att passa. Men blev många bra bilder, ska börja redigera allt idag. När jag var klar med den fotograferingen så åkte jag vidare till nästa, och det var ett barnkalas, lill killen fyllde 1 år. Så minglade runt i 2 timmar och fotade allt och alla. Super söt unge.

När jag var klar var klockan nästan 5 på kvällen. Så jag satte mig i bilen och körde ner mot Fredericksburg igen, mötte upp Ben och ett gäng av hans kompisar på en camping. Grillade och spelade kubb och hade det trevligt. Stella var så duktig hela tiden. Hon sov i vårat tält, fast på hennes egna säng. Skönt att hon gillade att campa. För det är inte sista gången :)

Söndagen var våran bröllopsdag! Sjukt vad tiden har gått fort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar