tisdag, oktober 16, 2012

Ben åker på resa.

Igår så var Ben ledig från jobbet i och med han åker på jobb resa idag. Så vi passade på att åka och klippa oss. Erika som klippte mig är så duktig, hon har klippt mig nu de senaste gångerna. Också hon som klippte mig inför bröllopet. Så nu ser jag vettig ut igen i håret, ska fortfarande låta det växa ut, men hon jämnade till det lite och kortade ner det lite i nacken. Känns så mycket bättre. Jämte frisörsalongen så låg en sushi restaurang, Ben älskar det. Jag har varit lite tveksam till det, men det vi beställde in var faktiskt gott.

Vi hade tänkte att träna igår kväll, men vi blev för lata. Så jobbigt när man kommit ur rutinerna. Jävla bilolycka! Men jag måste och ska verkligen ta tag i det nu när Ben är iväg. Som sagt han åker idag och är borta 3 veckor exakt. Så skönt att han hinner hem till min födelsedag. :) Veckorna kommer nog gå ganska snabbt tror jag. Har en del att göra, så då går tiden fortare. Till helgen är det två bröllop.. ska bli kul. Men på fredag har jag ingen som kan ta hand om Stella, får leta upp någon. För hon kan ju inte vara hemma själv en hel dag. Så bra om man hade bott i Sverige nu, så mamma och pappa hade kunnat ta hand om henne. Men det ska nog lösa sig.

Vi gjorde egen pasta igår, så himla gott. Till det blev det kyckling med paprika/mögelost sås. Mums! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar