onsdag, oktober 10, 2012

10 Oktober

I går mådde varken jag eller Stella bra. Jag hade fortfarande huvudvärk, den ville bara inte försvinna. Så himla jobbigt. Orkade inte gör något alls. Och Stella åt något ute som hon inte skulle gjort, tror att det var det iaf. För sen spydde hon säkert 5 gånger. Men sen mådde hon bra igen, och idag är hon helt normal. Så det måste vara något hon åt. Hon leker som en galning nu, springer runt och jagar stackars Noodle. Hehe

I kväll har jag en fotografering, Quinn igen. Så hoppas vi får henne att le denna gången. Sen om jag hinner så ska jag möta Ben på gymmet. Vi har inte varit där sen innan olyckan.. Så några veckor sen. Kommer kännas tungt att börja om igen. Trist! Men det ska ändå bli kul att komma igång igen och få rutin på det hela. Ska börja försiktigt tänkte jag, lika bra det. Så ryggen inte börja gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar