söndag, oktober 21, 2012

21 Oktober

Gårdagens bröllop gick kanon. Dock blev det kallt väldigt fort när det började mörkna. Skulle nog inte lämnat min jacka i bilen :P Där gjorde den igen nytta. Tre bröllop kvar detta året, har blivit en hel del i höst, med Okodio, vilket har/är skit kul!

Idag värker mina fötter något enormt, och jag är galet trött. Så idag blir det soffhäng och mys, tänkte hyra snow white and the huntsman. Har velat se den sen den var ute på bio. Så nu är det dags tycker jag. Tänkte ta tag i tvätten och städa lite också.

Det är mindre än två månader tills jag och Ben kommer till Sverige över jul och nyår! Jag längtar så mycket, och hoppas såklart på en vit vinter hemma i sverige. Saknar ju det här detta året, så jag behöver lite av det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar