fredag, oktober 05, 2012

Dumma rygg

Jag brukar alltid få lite ont i ryggen när jag fotar bröllop, iom man är på stående fot så många timmar. Men förra helgen fick jag extremt ont.. tänkte det går säkert över. Men nej.. har fortfarande ont. Inget kul alls! Både när jag sitter ner och går.. Måste nästan ha att göra med bil olyckan, det tror jag iaf. Om det inte blir bättre snart, så får jag väl gå till doktorn. Lika bra antar jag.

Fotograferingen jag skulle ha i onsdags blev aldrig av, för kletigt ute efter allt regn. Så den blir av i eftermiddag istället. Vädret är kanon idag! Sen är vi bjudna till Bens pappa ikväll på födelsedags middag. Men jag får stanna hemma, vill inte lämna Stella i buren så länge.

I morgon ska vi ha födelsedags fest för Ben med hans vänner, tanken va att vi skulle grilla och kanske spela kubb osv.. Men det ska regna och åska i morgon. Lite synd. Sen på söndag är det bröllop igen :) Så himla roligt, men hoppas ryggen är lite bättre tills dess. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar