fredag, februari 24, 2012

Blev inget


I kväll skulle jag egentligen prov jobbat på en restaurang i Old Town Warrenton. Var där igår på intervju, dom sökte nytt folk som servitriser. Och jag har ingen erfarenhet av det, vilket jag sa. Och dom ville ge det ett försök ändå, för dom behövde verkligen mer personal. Så jag skulle komma in halv 5 idag, men i morse ringde den ansvarige, och sa att hon pratat med ägaren, och hon ville ha någon mer erfarenhet. Så det var ju lite synd. Men deras tim lön är kass, 2 dollar i timmer, sen tjänar dom allt på dricks. Men det är ju fan sjukt.. 14 kr typ. Så jag är ändå lite glad att det inte blev något. Men men. Om det dök upp någon annan tjänst där, så skulle dom ringa mig.

I morgon ska jag på tjejmiddag, vilket ska bli jätte roligt (hoppas jag). Ett gäng svenska tjejer från DC. Hittade gruppen på fb, så dom bjöd med mig till i morgon. I Arlington är middagen. Ska bli spännande, hoppas alla är trevliga. haha. Ska bli skönt att prata lite svenska faktiskt.

Skypade med Cindy och även Angelica innan, saknar mina vänner så mycket. Speciellt när man pratar med dom. Cindy skulle ut ikväll med alla.. Snacka om att man bli avis. Men tiden går fort och snart är det April. Längtar massor. Och innan dess ska Ben iväg på en resa, bla. Stockholm. Fusk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar