onsdag, februari 08, 2012

Helgen som gick

Nu har det gått ett tag igen sen jag skrev, men det har varit fullt upp sen sist. Mycket som har hänt kan man verkligen säga. I fredags så kom Ben hem från sin mini resa, så jag hämtade honom på flygplatsen, sen köred vi till Tysons Mall och hämtade våra bröllops ringar :) Åhhh så fina dom är. Vill ha min på mig.. men det ska jag inte. Får vänta till April. Men den är lite lite för stor, så jag får åka tillbaka någon dag snart så dom får fixa det. Inget kul när den snurrar runt på fingret. Sen bestämde vi att vi skulle äta middag på Cheesecake Factory, så vi skulle slippa köra hem i rustrafiken. Älskar deras mat!! Men deras meny är nästan för stor, det är omöjligt att välja vad man ska äta. Man hade gärna tagit lite av varje. Dom får börja med tapas :P haha

I lördags klippte jag mig, och ben hjälpte mig att slinga håret. Det blev kanon bra. Haha. Han gjorde ett bra jobb med slingorna. På kvällen var det Jessicas 30 års fest. Hade kanon kul. Och jag skötte photo booth fotograferingen. Har så sjukt många roliga bilder. Har lagt upp några på min facebook sida, https://www.facebook.com/andsamphoto Ben och jag vi bestämde att vi skulle sova på hotellet så vi båda kunde festa loss lite. Mådde mindre bra dagen efter när man vaknade upp. Lite för mkt vin och drinkar. Och på eftermiddagen skulle vi hem till Josh och Kristin för att kolla på super bowl. Inte riktigt min stil. Men där va mycket mat och annat gott, så det va helt ok. Ha. Men var helt slut och bakfull, så hade hellre legat hemma på soffan. Men vad gör man inte för sin man. Har inga bilder på datorn nu från helgen, har det på mobilen så får lägga upp det sen om jag minns. Ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar