onsdag, februari 01, 2012

Inbjudningskort

Mina muffins blev hur goda som helst! Andra försöket dock. Haha. Känner mig lite dum. Strå och blandar ihop allt osv, lägger det i formar och sätter in det i ugnen. Skulle vara in 20 min. Tog tiden. Och när tiden var ute, plockar ut dom, ser lite konstiga ut. Det tyckte Ben också. Så han kollar på receptet, och frågar om jag hade i äggen. Och woops, glömde det nästan viktigaste. Haha. Så den första satsen blev inget vidare, inte så fina, men smakar ok! Så jag gjorde en omgång till, glömde inte äggen denna gången. Och gud så goda och fina dom blev! Mumma. Körde Ben tidigt till flygplatsen i morse, hans ska till Chicago i några dagar. Han tog med 3 muffins som frukost. :)

Och inbjudningskorten kom igår kväll med bud!!! :) Jätte fina är dom, så nu har jag suttit en timme och skrivit adresser. Alla "mina" är klara, dom som ska till sverige, vill skicka dom i veckan, iom det tar lite längre för dom att komma fram! Så friends, snart kommer dom på posten:)

Idag har jag gjort lite ärende, skaffat nytt p-piller recept. Ska försöka tvinga mig själv till att träna sen med. Har varit duktigt i 2 veckor nu och tränat regelbundet. Vinna ska jag allt göra!


1 kommentar:

  1. Åh, muffinsen ser kanonfina ut! Jag vill med andra ord så klart ha receptet ;) Och jag ser med spänning fram emot att få inbjudan snart då. :D Orkar nog inget skype ikväll, har somnat två gånger på soffan redan så nu får det bli sängen! Men snart, när mitt jet-lag lagt sig lite! Puss

    SvaraRadera