fredag, februari 17, 2012

Modellat lite :P

Hej allihopa.

Idag har jag varit en sväng i Fredericksburg VA och stått framför kameran denna gången. Aaron Spicer som jag har träffat några gånger innan är en väldigt duktig fotograf. Han plåtar mest bröllop. Så har han skaffat en ny lens, så han behövde någon som stod modell så han kunde testa den lite. Vi var på en gammal nergången farm, blev många bra bilder. Här är en iaf. Har inte fått dom andra än.


Efter det har jag städat hela huset, plockat och fixat. Har bara sovrummet kvar sen är jag klar. För i kväll ska Bens gamla rumskompis komma hit på middag, Katie. Så jag tänka laga tikki masala med kyckling och ris till.

I går velade jag och Ben som bara den, om vi skulle skippa att skaffa katt, och skaffa en fin liten pitt bull valp istället... Vi slog vad, lottade, och en massa annat. Haha. Vi vill så gärna ha en hund, men vi kom fram till att nu passar det nog bäst med en liten kise. Mycket lättare. En liten valp kräver så himla mycket. Så det får bli senare. Men ska bli mysigt med en katt i huset, så jag får lite sällskap när jag är hemma så mycket själv. I dag på posten fick jag mitt social security kort. Tog inte ens en vecka. Dom sa det skulle ta ca 2 veckor. Så detta var snabbt. Nu kan Ben deklarera och jag kan starta eget. Får bli nästa vecka när Jessica kan hjälpa mig!!! :)

Bröllops möte med en kund på söndag, och antagligen en annan på måndag! Det ska nog gå bra detta!!


1 kommentar:

  1. Kul att läsa att det går framåt nu med jobbtillstånd, social security och allt annat som står framför dig! Hoppas alla dina planer går som smort. PUSS

    SvaraRadera