måndag, februari 13, 2012

Social

I dag har jag varit i Culpeper och fixat mitt social security nr. Det gick hur smidigt som helst, allt hon behövde se va mitt work permit och pass. Det ska skickas hem till mig, tar ca 2 veckor. Sen när jag fått det kan jag ansöka om eget företag! Och det ska Jessica hjälpa mig med. Längtar massor. Dom var också och hämtade fläktarna i dag på morgonen, dom sa förra veckan att dom skulle ringa innan dom skulle komma. Men det gjorde dom inte.. så jag hade precis vaknat och klätt på mig, och då kom dom.

Förra veckan var vi dåliga med träningen, men vi hade mycket annat att tänka på. Så nu denna veckan kör vi igång igen, eller redan igår började vi. Får se om motivationen håller. Kan ju hoppas det iaf.

I helgen var vi på IKEA och köpte lite småsaker till huset. Har sett ett par gardiner jag ville köpa till sovrummet, men såklart så var dom slutsålda. Och dom hade inget annat roligt. Så det blev att vi hittade gardiner på Target istället. Sen åkte vi hem till Bens mamma och hälsade på. Och vi hade inga planer på kvällen så vi stannade på middag och sen sov vi över där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar