torsdag, februari 16, 2012

Veckan som gått

Denna veckan har jag inte gjort jätte mycket, har varit ganska uttråkad. Har letat jobb och sökt två stycken än så länge. Men det är svårt. Så jag håller tummarna. Öppnade min mail imorse och jag har fått svar från ena stället jag sökt. Så vi får se hur det går. Jag vågar inte hoppas allt för mycket..

På alla hjärtans dag gjorde vi inte något speciellt, vi lagade god middag tillsammans och kollade på en bra film, Drive. Och så fick jag såklart blommor av kära Ben :) Så nu står dom på köksbordet. Ser så himla fint ut. Vita, gula och rosa röda rosor. Han hade tänkt överaska mig med en liten kise, men han hittade igen han kunde hämta samma dag. Så vi ska antagligen åka och kolla på en till helgen. Hade varit så mysigt med lite sällskap om dagarna.

På söndag ska jag och Jessica på vårt första möte tillsammans, men en potentiell kund. Bröllop så klart. Så jag hoppas allt går bra och att det bli klirrat!! Hade varit fantastiskt roligt.

Nej nu ska jag fixa lite frukost, min mage kurrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar