fredag, juni 01, 2012

1 Juni..

Var ju och red i onsdag igen, så himla kul! Hoppade lite lätt också, men tog det ganska så lugnt, för det är ju några år sedan sist. Men jag höll mig kvar! Men det är som att cykla, har man lärt sig en gång så kan man det. Idag har dom varnat för översvämningar och tornados.. men det har varit ganska så lugnt. Verkade inte bli så illa som dom snackade om på tvn. Lite åska, regn och blåst, som inte varade så länge. Skönt det! Men har hållt mig inne idag. Fixat med min hemsida, och företaget. Gjort en ny prislista för bröllop 2012 bland annat. Jag ska inte göra bröllop med Jessica längre, its just me! Men det känns riktigt bra!! Ska bli himla kul. Har mejlat lite venues idag och har också skrivit upp mig på bröllops hemsidors listor över fotografer. Spännande! 

Och det är redan 1 Juni, hur sjukt är inte det!!! Var ju nyss April känns det som.. Tiden går så himla fort. Väntar fortfarande på mitt tillstånd så jag kan få åka hem till Sverige, hoppas det kommer snart!! Bara måste. Om jag får det i tid, så kommer jag i Augusti, eller slutet av Juli. Längtar tills jag kan sätta fötterna på svensk mark :) 





2 kommentarer:

  1. Du är inte den enda som längtar tills du sätter fötterna på svensk mark! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet!!! HOPPAS det blir snart!!!!

      Radera