fredag, juni 15, 2012

15 Juni

Börjar bli lite sjukt känns det som.. Det bara kom hux flux igår efter jag va och red. Kom hem och kollade på fotbollen, magen började göra ont, kroppen värkte och frös och lätt huvudvärk. Inget vidare. Jag gick och la mig och sov vid kl 9, har nog inte lagt mig så tidigt på år och dagar. Men sov så himla dåligt, frös ena stunden, sen svettades jag ihjäl.. Var vaken mellan 1 och 5.. Sen sov jag till och från till kl 9. Så jag är helt slut idag! Skönt det är fotboll på tv, så det blir mys och soffhäng idag! Så får vi hoppas jag mår bättre i morgon.

Har varit en händelserik vecka, var på möte i tisdags på Poplar Springs. Och det gick kanon bra!! Är så glad för vårt kommande samarbete! Och få vara en av deras fotografer dom rekommenderar till brudpar! Känns kanon bra! Va på networking event på onsdagen, Women's Wedding Networking. Super kul, träffade mycket folk som är i branschen. Fick många nya kontakter, och prat om lite samarbete där också!! Skit kul. Ska träffa en av tjejerna för lunch på måndag, hon jobbar på Perfect Wedding Guide.

OCH!! Camilla och Cindy fick ett ryck, så dom kommer hit nästa fredag och stannar i en vecka! Så jäkla kul! Får bli en girls week! Perfekt innan Ben kommer hem :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar