måndag, maj 28, 2012

härlig helg

Är nog ganska trött nu, för när jag skulle skriva rubriken så skrev jag helg med ä.. Haha. Tur jag såg det :P Har haft en händelserik helg och måndag. Skönt, för tiden går så himla mycket fortare. Nu har Ben varit iväg 2 veckor... en månad kvar. Känns som en evighet dock! Men åter till helgen, Sabina kom över i lördags, super trevligt. Satt ute i gungstolarna i värmen och drack vin och snackade, sen käkade middag och ännu mera snack. Sen på kvällen så kollade jag som vanligt på Beck! Alltid kul att se något svensk på tv här. I söndags så var det dags för vinprovning med Linda och hennes väninnor. Vi var på tre vingårdar runt om här. Så himla himla mysigt. Vädret var perfekt! Blev en hel del vin och snacks.

Idag så har jag varit och ridit, första gången på flera år, sen jag sålde mina egna hästar. I still got it! Ha. Skit kul va det. Ska dit på onsdag igen, då ska vi hoppa, så hoppas jag håller mig kvar i sadeln. Men det ska nog inte vara några problem. Längtar iaf! Ska dit 1-2 ggr i veckan! As nice!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar