torsdag, juni 21, 2012

Migrän ..

Sov ganska dåligt, och så vaknade jag såklart med migrän. Fy! Tog lite piller och gick och la mig igen, vaknade vid 11. Då va jag chockad, men hade fortfarande migrän. Så har varit en jobbig dag. Legat och halvsovit i soffan. Kollade på fotbollen också, det va en spännande match. Sen blev huvudet lite bättre, så gick ut å fixade lite i trädgården. Men kunde inte vara ute allt för länge, då hade jag smält. 37 grader idag. Sjukt, jag är inte van vid detta. Hur ska jag klara mig denna sommaren. Längtar till imorgon för då kommer min kära Camilla hit och stannar i en vecka!! Så kul :) Dags för mig att sova, sova bort migränen. Har en sån vete kudde man kan mickra så den blir varm. Så har den runt nacken, känns skönt. Hoppas det hjälper lite. Snälla mormor som gjort den till mig :)

Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar