onsdag, juni 06, 2012

Lite nya möjligheter

Nu har jag varit dålig på att skriva igen. Idag var jag på möte på Alwyngton Manor, och det gick kanon bra!!!! :) Nästa vecka har jag ett möte till, med ett annat bröllop ställe. Spännande! Va och red igår, alltid lika kul. Men det känns både i mage och ben idag, vilken träningsvärk. I morgon är det på att igen, det är så himla roligt. På fredag har jag en bebis fotografering, och på lördag har jag en familje fotografering. Ska bli jätte kul. Har några himla bra idéer till bebis fotograferingen. Men det får ni inte veta än :P Visar bilderna sen. 

Nya ridskor, sockar och ridbyxor 



Synd man inte ser hur mycket det regnar.. men det öste ner. Detta va när det va tornado varning


Nytt orange nagellack 


Ena sidan av mina nya visitkort, kommer nog bli kanon!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar