måndag, juni 11, 2012

Fotbolls EM

Yey, kollade precis upp om dom visar fotbolls EM på tv här, och det gör dom! Så jäkla bra! Så i eftermiddag blir det fotboll, får hoppas Sverige vinner. Borde gå och duscha, luktar häst, Ben skulle nog inte bli så glad om han visste att jag satt i soffan med ridkläder på :P Haha.

I morgon ska jag på möte på ett bröllops ställe, ska bli spännande. Har mailat lite med hon jag ska träffa, och hon är svensk! Världen är liten ibland.

Har ju fått mitt Advanced parole, så nu får jag lämna landet utan problem, och dom kommer släppa in mig igen. Så jäkla skönt. Så nu ska jag planera resa till Sverige, längtar så sjukt mycket! Kommer nog bli att jag stannar 3 veckor, så man hinner med allt, och träffa alla <3 Och för att det är så JÄVLA dyrt. Helt sjukt. Ca 9 tusen för round trip. Men lätt värt det såklart. Mormor fyller 80 i Augusti också, så blir himla kul att vara där då, och fira!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar