fredag, januari 27, 2012

Lite drinkar

Igår bestämde vi oss för att faktiskt gå ut och äta, jag vet det är fortfarande Januari, men vi har varit duktiga. Och jag kände inte för att laga mat. Så gick först till en irländsk bar i Old Town, åt en hamburgare med mögelost på, såå gott. Sen gick vi ner till Claries där Jessica jobbar som bartender. Inte så mycket folk, men vi hade kul ändå. Hängde vid baren och drack goda drinkar. Fick smaka på en appetizer, friterad pickles. Väldigt Amerikans får jag lov att säga! Men jag blev förvånad, det var jätte gott. Dippsåsen var en aningens stark, så det passade bra ihop.

Kom hem vid 10 tiden, kollade lite på tv och åt mango, sen blev det sängen. Jag sov till kl 11 idag, det har jag inte gjort på hur länge som helst. Blev helt chockad när jag vaknade. Min mobil hade dött under natten, så märkte ju inte när jag fick sms av Ben som undrade vad jag höll hus. Haha, men jag sov ju.

I morgon ska jag hjälpa till med en fotografering som Jessica har, Boudoir session. Hon har hyrt ett hotell rum, och tror det är ca 10 tjejer under dagen. Smink och hårstylist ska vara med också. Ska bli hur kul som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar