måndag, januari 23, 2012

Blue Valentine

Ikväll har jag och Ben kollar på Blue Valentine, bra med lite deprimerande. Men skönt att slippa action filmer för en gångs skull. Nu har Ben lagt sig. Jag sitter kvar uppe och kollar på House Hunters, jag är såld på det! Haha. Börjar man kolla på ett avsnitt kan man inte sluta. HGTV, är farligt, för på den kanalen är det bara hus, renovering och massa sånt kul. Mamma älskade den kanalen när hon var här.

Idag har jag suttit och pysslat med hemsidan, ska uppdatera den med nya bilder och priser hade jag tänkt mig. I helgen var vi ju och kollade på ringar, och det blev lyckat, vi båda hittade vad vi vill ha. Så vi slog till! :) Cant wait. Vill ha på den med en gång, haha, men får ju vänta till April. Så himla fin är den!!! Vitguld och några diamanter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar