tisdag, januari 31, 2012

Helgen!

I lördags var det jag som fick gå upp tidigt för en gångs skull, och Ben låg kvar i sängen. Annars är det ju alltid han som går upp tidigt när han jobbar, och jag ligger kvar. Men jag skulle vara på hotellet vid 8 tiden på morgonen för att möta upp Jessica. Första kunden kom vid halv 10, sen rullade det på hela dagen till kl 5. Då åkte jag hem. Allt gick hur bra som helst. Jessica fick många bra bilder. Och vi alla hade hur kul som helst under dagen. Drack mimosas och åt snacks.

På kvällen åkte jag och Ben hem till Josh & Kristin, dom fick barn förra veckan. En liten söt flicka som ska heta Falyn. Ben hade lagat lasagne och gjort sallad som vi hade med oss.

425952_2851638003487_1035605509_2931387_1879879997_n.jpg


Vi låg över där, så när vi kom hem på söndagen gjorde vi inte många knop. Hade ett Maria Vern avsnitt på tv som var inspelat, så vi låg och kollade på det. Sen var vi lite lata och orkade inte laga mat så vi beställde pizza och wings. Men vi var duktigt och tränade innan. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar