fredag, januari 20, 2012

Det snöar ute..

Hej hej!!

Igår var jag och Dana och kollade på blommor igen, nu är allt bestämt och klart. VI fick ner priset, så nu är det lite mer rimligt, men fortfarande dyrt. Men det kommer bli hur fint som helst :) Idag är det exakt 3 månader kvar. Vi har Dj kvar som ska fixas. I helgen ska jag och Ben kolla på ringar, så det också kan bockas av på to do listan. Känns som att vi ligger bra i tiden med allt. Inbjudningarna är på väg, jag hoppas dom kommer nästa vecka på posten. Hoppas dom är lika fina i verkligheten.

Idag har jag haft möte med Jessica, vi kommer börja jobba tillsammans i år. Vi har stora planer. Och det ska bli fruktansvärt kul. Så nu behöver jag mitt jobbtillstånd :) Typ imorn! Ha. Så idag har vi planerat lite, och satt priser osv. Tror det kommer bli mitt/vårat år detta året. Hoppas på mycket fotograferingar. Och jag längtar till allt kommer komma igång.

Förutom att kollar på ringar i helgen, ska vi inte göra så mycket. Är bjudna på födelsedagsfest i DC i morgon kväll, men vi har inte bestämt ifall vi ska gå eller inte. Så vi får se. Lite jobbigt att köra bara, det är det som är ett minus.

Ikväll gjorde vi pizza, och den blev kanon god som vanligt. Ben somnade i soffan tidigt, så nu är jag vaken själv. Kollade nyss ut och det snöar!!! Mysigt. Men det kommer troligtvis inte ligga kvar i morgon när man vaknar.. men man vet ju aldrig dock.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar