tisdag, december 20, 2011

Yey - Körkort!

idag va jag på DMV för tredje gången, äntligen hade jag alla papper som behövdes. Så fick göra testet, och klarade det. 35 frågor och hade 3 fel, så det va skönt att ha det gjort! Körningen var ju skrattretande, haha. Körde runt kvarteret, klar på 5 min! Får körkortet hem på posten inom en vecka. Känns så himla skönt att ha det klart nu! En sak mindre att tänka på. Väntar fortfarande på jobbtillstånd.. Hoppas det inte dröjer för länge, börja bli lite otålig. Men det e tur jag haft lite små fotograferingar, så man inte är helt off. På torsdag ska jag fotografera en liten bebis på 2 månader. Ska bli hur kul som helst!

Något som är ännu roligare är att Ben kommer hem om några timmar!!! Ska hämta honom vid flyget om några timmat, längtar massor! På tiden att han kommer hem. Så vi kan skaffa julgran och ha det mysigt nu när det är julafton till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar