tisdag, december 06, 2011

Bilen på verkstad

Har varit och lämnat Bens bil på verkstaden idag.. Han gjorde en osmart grej för ett tag sen, han försökte köra in i garaget med cykeln på bil taket, inte så bra gjort. Han glömde alltså bort att han hade cykeln på bilen.. så kan det gå. Så bilen fick lite bulor och repor osv, men det ska fixas nu iaf. Förhoppningsvis får jag tillbaka den innan lördag tills mormor och mamma kommer. Vore toppen. Dana kom och hämtade upp mig, sen åte vi lunch på Panera Bread, sen lämnade hon av mig hemma. Super snällt. Tur att vi har trucken så jag har något att köra med medan hans bil är borta.

Idag regnar det och är mörkt ute, lite små mysigt tycker jag. Ligger i soffan nu och kollar på The Polar Express, tror inte jag har sett hela den filmen innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar