fredag, december 09, 2011

Vilken dag..

I förmiddags hade jag fullt upp med att slå in lite paket, städa huset, tvätta, byta lakan i sängen, diska. ALLT! Så nu är här fint tills imrogon när mamma och mormor kommer! Kan inte fatta att imorgon vid denna tiden är dom här, helt sjukt!

Fick också reda på att Bens bil skulle bli klar idag, awesome! Vid 16.30 tiden. Så Dana fick komma hit och hämta mig, hon hämtade mig ganska så tidigt så vi skulle slippa trafik.. Men icke! Hon kom hit vid halv 3. Väg 29 som är fem minuter från vårat hus var packat med bilar. Och det stod en skylt att det hänt en olycka. Senare på radion hör vi att det är en lastbil som vält/krockat med en annan bil. Vi satt i den kön i över en timme, och vi kom inte många km. Typ 2 kanske, sjukt! Det lossnade till slut och vi kunde köra vidare till Falls Church. När jag kom dit fick jag vänta i 15 min, sen va bilen klar och jag kunde börja köra hem. Vilket jag inte såg fram emot. Kö hela vägen hem nästan på I 66. Brukar ta exiten som är vid Gainsville, det är närmast hem. Men den var avstäng för ett tåget hade kört på en bil. Jag ville bara hem, va så sjukt hungrig och trött. Får köra till nästa exit, kö där med hela vägen. Äntligen när jag kom på 15, så lossnade trafiken och man kunde köra snabbare än 5 mph. Stanna och köpte lite mat, hade ingen lust att laga mat när jag kom hem. Tog lixsom 2 timmar att ta sig hem, som vanligt vis utan trafik tar 45 min. ugh!! Så det blev friterad stark kyckling, inte så nyttigt, men gott! Och så köpte jag med en Smirnoff Ice hem :)

I morgon har jag lite till att fixa med huset på förmiddagen. På eftermiddagen har jag en fotografering, ska bli skoj! Måste vara på flygplatsen vid 18.30, yey :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar