fredag, december 02, 2011

Gold Rush

Hittade några saker idag i Leesburg, inte så mycket som jag hade hoppats på. Får bli fler shopping rundor nästa vecka. Julen närmar sig ju! Tiden går så himla fort, och det gillas, för jag vill att Ben ska komma hem snart. Jag och Dana lunchade såklart på Panera Bread idag, vilket vi nästan alltid gör, så gott! Blir aldrig fel :) När jag kom hem vid halv 4 tiden, så hade Ben vaknat så vi pratade en liten stund. Sen gjorde jag mig iordning och åkte in till Old Town Warrenton, till Claire's at the Depot, Jessica jobabr som bartender där. Super mysigt ställe, ska nog ta med mig mamma och mormor dit på middag en kväll. Hade iaf jätte trevligt, träffade lite nytt folk, och drack ett glas vin. Nu är jag hemma och ska kolla på Gold Rush, har blivit besatt av det, kanske inte besatt, men det är riktigt kul att kolla på iaf.

Imorgon ska jag på barnkalas, Lily, en super söt liten tjej, fyller 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar