lördag, december 10, 2011

Planet försenat



Planet är enn halvtimme försenat såg jag på Dulles hemsida. Så ska åka om en liten stund. Har haft en toppen dag idag! Fixade och donade på förmiddagen, slog in paket och tvättade, förberedde middagen till ikväll. Vid ett tiden kom Josh, Kristin och barnen och hämtade upp mig, dom skulle åka och hugga ner en julgran. Så jag följde med för jag skulle ta lite familje bilder samtidigt. Blev hur bra som helst. Och dom hittade en fin gran också. Galet kallt blev det ganska snabbt. Skulle nog haft mer på mig, än en tunn jacka. Lägger upp någon bild senare, hinner inte med det nu!

Kan inte fatta att mamma och mormor är här snart!! SÅ KUL! Veckan dom är här komemr gå för fort :( Men vi ska nog hinna med massor, och bara ha det trevligt och umgås!

Nu ska jag sticka till flygplatsen!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar