onsdag, maj 16, 2012

cykel tur











Hey och hå! Känns som att jag håller på att dö just nu! Men dock inte på riktigt, så det känns bara när man har så kass kondition som jag har. Men det ska bli bättring på det. Har varit ute och cyklat en sväng, fy alltså. Men jag är stolt över mig själv, klarade alla uppförsbackarna denna gången. Där är en backe jag alltid bruka få gå upp halva, båda lång och brant. Men idag gav jag banne mig inte upp, kom upp, sen var jag helt slut. Men det var bara att cykla på tills jag kom hem. Känner redan förbättring i både ben och kondition, även jag bara haft cykeln i 2 veckor. Jag ska ge gärnet nu och visa så mycket bättre jag blivit tills Ben kommer hem :) Måste bara ge mig fan på att ut och cykla, kan vara lite lat ibland, och behöver någon som pusha mig. Men men, det ska nog gå :)

1 kommentar:

  1. Vi kan väl pusha varandra! :) Kämpar du på ditt håll så kämpar jag på mitt håll och så kan vi berätta för varandra hur det går och så. :) Du är grym så det är bara att bestämma sig. :D

    SvaraRadera