tisdag, maj 08, 2012

20 April!! Our day.

Jag har inte skrivit något om bröllopet än, för jag vet inte vad jag ska börja. vad jag ska skriva. Är fortfarande mållös. Är så himla tacksam för allt, för alla svenskar som tog sin ändå hit. Det betyder allt ska ni veta. Det var underbart att se alla igen, och kunna umgås och prata på riktigt och inte på telefon. 

Bröllopet var fantastiskt, vill göra om det. Det var en dröm. Bens min när han såg mig i klänningen för första gången var obeskrivlig. Vilken lycka. Mina tärnor rockade! Mamma och pappa var hur fina som helst. Ben och jag dansade så gott vi kunde till Sail Away med David Grey, blev lite stapplande, hade inte övat så mycket. Haha. Men det gjorde inget, lika bra ändå. Dansen med pappa gick bättre, A Love So Beautiful med Roy Orbinson. Vi glömde ta fram gästboken, det kom jag på dagen efter, dock lite försent då. Glömde också kasta min bukett, det va inte lätt att tänka på allt när man var så uppe i varv. Maten var riktigt god, åt så mycket så klänningen satt lite extra tight sen. Goda drinkar, Linda och Angelica uppfann en ny drink som hette bridesmaids drink, som var kanon god. Camilla fann sin blivande man :) får se hur fortsättningen blir med det, men jag hoppas det kommer gå bra!! :) Vi dansade hela kvällen och hade hur kul som helst. Önskar vi hade kunnat vara där längre, tiden gick så fort. Tårtan var super god, och hur fin som helst. 

Jag kommer skriva mer, men det tar lite tid :) Mer bilder kommer också såklart!!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar