torsdag, maj 24, 2012

vilken åska

Jävlar i havet vad det åskar ute nu. Himmelen är vid öppen, regnet ÖSER ner som f*n. Så jäkla tur att man inte är rädd för åska, då hade det varit illa. Jag tycker det är mysigt. Knallarna blir man nästa döv utav och huset skakar. Satt ute lite i början på våran veranda på framsidan, men gick inte att vara kvar där. Så nu sitter jag inne och har precis ätit, TVn blinkar varje gång det kommer en knall. Och stackars Noodle har gömt sig någonstans, stackarn :( hon verkar livrädd. Tror hon ligger under soffan. Lille kisen. Och innan idag satt jag ute i 4 timmar och svettades i värmen och solen. Har börjat läsa en jätte bra bok! Vädret här ändrar sig sjukt snabbt.. gäller att hinna med i vändningarna. 

1 kommentar:

  1. Hehe, man ser verkligen hur åskar är påväg över Harris. Till och med åskan är ju större i USA, minns när det åskade när jag bodde där och va ensam hemma. Tog mobilen och ringde mamma fast det var mitt i natten hemma hos henne :P Haha.

    SvaraRadera