söndag, mars 25, 2012

The weekend

I fredags kväll mötte jag upp Jennifer och Kristin för mat och lite vin. Gick först till ett ställe som heter Okras, har varit där en gång innan. Mysigt ställe med god mat. Sen gick vi vidare till en annan bar. Tiden gick så himla snabbt så helt plötsligt var klockan 1. I går gjorde jag inte många knop, det regnade nästan hela dagen och var grått och tråkigt. Så jag låg i soffan och kollade igenom 3 av twilight filmerna. Har dom inspelade på tv, perfekt!

I dag så mötte jag upp Jessica, vi skulle åka och kolla på det en bröllop stället, det vi ska fota i Juni. Helt okej ställe, en vingård. Och dom ska ha det i en lada, lite häftigt. Kommer nog bli bra när allt är fixat inför bröllopet.

Nu resten av dagen ska jag inte göra så mycket, trist väder idag också. Får hitta en bra film på tv eller något. Idag är det 3 veckor till Linda, David, Cindy & Camilla kommer :) Shit vad tiden går fort!! Saknar alla så himla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar