måndag, mars 19, 2012

19 Mars


I lördags så mötte jag upp Sabina, för er som inte vet vem hon är - så var vi au pairer här samtidigt för 4 år sedan. Hon är här och pluggar. Vi har inte träffast på hur länge som helst, så det va så himla kul. Mötte upp i Chantilly på Panera Bread, och fint väder var det. Så vi fikade utomhus.. Men det skulle vi nog inte gjort, eller iaf inte i 4 timmar i stekande sol. Shit vad vi båda brände oss, inget vi tänkte på alls när vi satt där. Men färg har man fått iaf.

Sen på kvällen gjorde jag inte speciellt mycket, kollade på Irene Huss och åt god mat och godis, helt okej. Men jag saknar Ben, vill inte att han ska vara iväg alls :( Inget kul! Jag går bara och tänker på när han kommer vara borta 1 och en halv månad i Afghanistan, fy säger jag bara. Inget jag ser fram emot.

Idag har jag klippt gräset för första gången här, Ben som brukar göra det annars. Ugh, så såg jag en super stor tjock spindel på baksidan, där vi har ute möblerna.. FYY! Tog bild på den och skicka till Ben och undrade om den var giftig.. Och den vara bara lite giftig. Haha. USCH! Så jag tog en stor lång pinne och hade ihjäl den!! Rätt åt den! Jag har fobi mot spindlar, så äckliga.

Nej nu ska jag kolla på The Voice!!
Puss



2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som sköter gräsmattan nu när karl än ute och reser! ;) Haha. Och på tal om hans resande, förstår att du saknar honom men du får tänka på att det är korta stunder jämfört med när du bodde här och han där och ni inte träffades på flera månader!!!

    SvaraRadera
  2. Det har du så rätt i Linda. Det kunde varit värre. Tiden går hyfsat snabbt så snart e han hemma igen.

    SvaraRadera