torsdag, mars 08, 2012

Så jäkla bra!!

Då var det ett tagsen jag skrev något, är så dålig på det. Men ärligt talat har det inte hänt jätte mycket, som är värt att skriva om. Blev aldrig att vi hade folk över förra helgen, det var för kallt. Så det blir nu på lördag istället, grill och ha det trevligt. Ska bli hyffsat fint väder. Idag har det varit 22 grader, jätte härligt. Kunna gå ut i tshirt och jeans utan och frysa är helt ok. Men det blåser som faaan.

Förra helgen gjorde Ben ett lyft i garaget, nya väggar och så gjorde han två arbetsbänkar, hängde cyklarna från taket och sina snowboards. Blev hur bra som helst, han kan om han vill :) Jag har haft ont i huvudet till och från över en vecka, så trist.

I går kväll hade jag och Jessica ett till bröllops möte med en brud, och det gick kanon bra! Hon var jätte trevligt, och the location är svin fin! Kommer bli as bra! Dom bokade oss. Så nu har vi 3 bröllop inbokade. Känns lite overkligt. Första bröllopet är en vecka efter mitt och Bens bröllop. Sen ett i Maj och ett i Juni. Förhoppningsvis får vi ett till i Juni, vi har möte med en brud nästa vecka på onsdag!!

Efter mötet igår åkte vi till Bonefish och åt och drack några drinkar.
Idag har jag varit på The court house och nu är mitt företag registrerat! Så jäkla bra!!!! Andsam Photo finns nu på papper. Hehe :) Så ikväll ska jag och Ben till Clarie's och fira lite!

Nästa vecka åker Ben på jobbresa, blä! Och han ska till Stockholm, är lite avis! Men han får allt köpa med sig lite godis och annat gott till mig. Han ska vara borta till den siste Mars.. Trist.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar