onsdag, mars 21, 2012

En sak till klar


Igår åkte jag en sväng till Victoria Secrets i hopp om att hitta underkläder till bröllopet. Men det var ingen hitt, hittade inget vidare och konstiga passformer. Så jag gick till Macys, men där var inte heller något att hurra för. Sen körde jag till två olika bröllops affärer, men dom sålde inte ens underkläder. Så jag gav upp. Men sen idag så hittade jag faktiskt, i en mindre butik. Så nu är det klart! Nu ska jag bara köpa skor, sen är allt klart. Provade också klänningen idag, och den sitter fortfarande som en smäck :) Trodde inget annat faktiskt.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, kollade lite på Big Brother innan, man har ju tyvärr blivit beroende, men det är kul att kolla på. Vissa är ju så tröga.. Bra att fördriva lite tid på iaf. Vädret har varit tråkigt idag, grått och lite regnigt.

Snackade med Mange innan, och nu kanske inte han kan komma på bröllopet, så ledsen jag blir! Men jag håller tummarna att det ändrar sig. Eh, resten av veckan har jag inga vidare planer, vill bara att tiden ska gå fort. Men hittills har det gått snabbt, sen Ben åkte.

Vi har funderat lite på idag hur vi ska få folk till och från bröllopet. Till är lättast, för då är ingen full. Haha. Från blir svårare iom vi har öppen bar, har kollat runt på minibussar och vans. Men det är ju så sjukt dyrt. Men det får nog bli det ändå.. Ska ringa till ett av hotellen imorn och se om tillräckligt många bor där om dom har shuttles. Så vi får se. Det ska nog lösa sig på något vis.

Nu blir det sängen för mig. Och noodle, hon sover alltid hos mig, så mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar