onsdag, november 07, 2012

Jävla rygg...

Sov inte alls mycket igår natt, jäkla rygg alltså! Visste inte hur jag skulle ligga för det inte skulle göra ont, testade allt, men inget funkade. Somnade en stund när jag låg på mage iaf.. stella skulle ut vid 5 tiden, och jag kom knappt ur sängen, fy alltså! Och än har det inte gått över, så Ben övertalade mig att boka tid hos doktorn, så har tid i morgon på förmiddagen. Så vi får se vad som säger... har säkert lite att göra med bilolyckan. Hoppas bara jag kan sova inatt. Kommer bli jobbigt annars.

Har tagit det hyfsat lugnt idag, fick ett rygg att rensa lite i garderoben. Så nu är det lite bättre plats. Haha. Sparar för mycket gammalt, som aldrig används. Men jag klarar heller inte av att göra mig av med något, det känns för tungt, så dumt.. bara ligger ju där och tar plats. Städat huset lite granna också, så nu är här extra fint tills Ben kommer hem i morgon. Wiiieeee. <3 p="p">
Snart är det Modern Family, en av dom bästa serierna på tv. Klockan 22.00 är det Nashville, en av mina nya favoriter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar