torsdag, november 01, 2012

Hej hej.

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Vilket ni säkert vet. Haha. Ni som läser. Hysterin över lössen är borta, det är ett minne blått nu får vi hoppas. Allt är gjort som behövde göras.

Bröllopet i söndags gick lika bra som det brukar göra. Idag har jag faktiskt varit på möte hos Nathaniel (Okodio.com) och planerna för nästa år och framöver kommer bli kalas! Är riktigt förväntansfull.

Sandy Sandy.. Den omtalade stormen. Ett träd blåste omkull i trädgården, ett ganska gigantiskt sådan.. lite läskigt. Hade himla tur det inte kom på huset. På kvällen när det hände, hade jag ingen aning om det. Blåste ju som satan och jag hörde nått ljud ute ifrån. Tänkte att det var kanske ute möblerna som blåste iväg. Haha. Men icke. På morgonen tittar jag ut, då ser jag det förbannade trädet. Strömmen gick också på kvällen vid 10 tiden. Så då gick jag och la mig i hopp om att inte få ett träd över mig. Vilket jag inte fick :) vi hade tur att det inte blev värre här.. vi kom lindrigt undan om man jämför med new york till exempel. Fy!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar