tisdag, november 06, 2012

Min dag

Stella väckte mig redan kl 5 på morgonen och ville ut och kissa.. Det var -3 ute, satan så kallt det va att gå ut i morgonrocken. Haha. Sen lät jag Stella vara i sovrummet, hon somnade jämte sängen. Vi sov till 8 ungefär, då tog jag henne på en liten promenad. Och efter ett lite tag ser jag att noodle följer efter och vill leka. :p man kan inte annat än att skratta. Dom är så söta ihop. Tillbaka till huset fick jag ett ryck att blåsa löv, hela trädgården plus uppfarten va täckt av löv och tall. Tallen är värst, det blir så tungt. Var nog ute i 2 timmar och blåste. Men mycket bättre blev det iaf. Så nu är framsidan fin till Ben kommer hem:)

I eftermiddags åkte jag till Ikea en sväng, den närmsta ligger i Woodbridge, ca 50 min från oss. Helt värt det:) köpte nya lakan, super fina. Ny kudde och nytt kuddfodral till soffan plus en filt. Och ljus och lite annat smått och gått. Dom sålde julmust nu också, så blev några flaskor:) glögg också, lingonsylt och fläder/apelsin marmelad. Himla gott. Såklart kaviar med. Hehe. Det får man inte glömma.

Allt blev så himla fint, alltid kul med lite nytt! Har också beställt lite prints idag, köpte ju en massa ramar som jag målade för ett tagsen. Så nu ska det projektet äntligen bli klart, på tiden :p

Fick galet ont i ryggen ikväll, det bara högg till. Skulle böja mig ner och ta ut något ur kylen.. satan vad ont jag har nu. Knappt så jag kunde få av mig sockarna och byxorna. Då är det illa. Nu ska jag iaf sova, hoppas jag inte har lika ont imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar