onsdag, oktober 19, 2011

Court House


Jag är gift, hur galet är inte det! :) Men det känns inte på riktigt än, iom vi gjorde det borgligt. Ville inte göra någon större sak utav det för vi har ju det "riktigt" bröllopet i April nästa år! Cant wait. Ceremonin i fredags tog ca 2 minuter. Inget krimskram här inte. Haha. Rakt på sak. Jag började såklart gråta. Och det kändes så konstigt att mamma och pappa inte var med. Efteråt så åkte vi hem till mig och Ben, åt lite snacks och drack champagne. Sen blev det dags för middag, steakhouse, sååå gott. När jag och Ben kom hem igen kollade vi på film, åt glass och somnade i soffan till 2 på natten. Haha.

Lördagen hade vi inflyttnings fest/ nyss gift oss. Grillade, och spelade massa kubb. Vi hade hur kul som helst. Söndagen vaknade jag med hemsk huvudvärk, men det har jag bara mig själv att skylla för.










3 kommentarer:

  1. Åh så märkligt.. men ett STOOORT grattis till det hyfsat nygifta paret! Jag misstänker det kommer känns mer på riktigt efter april om det är då ni ska ha cermoni å grejer! :)

    SvaraRadera
  2. P.S Du var jättefin eller ja ni var båda superfina! D.S

    SvaraRadera