söndag, september 23, 2012

We got a puppy!!


Våran fina Stella, hon är en Shepherd / Labrador blandras, 12-13 veckor gammal. Super duper söt. Och hon är så snäll och sköter sig. I bilen på vägen hem från eventet i MD så låg hon och sov på mina fötter, hela vägen, ca 1,30 timme. Och hon är jätte duktig med sin bur, det är hennes lilla egna "hus". Noodle vill mest leka med Stella, så det funkar bra än så länge. Båda är nyfika på varandra. Just nu ligger Stella och sover på golvet precis vid mina ben, och Noodle ligger i mitt knä och sover. Mina små älsklingar. Ska bli spännande att se hur natten kommer bli. Hon ska sova i sin bur, så hoppas hon inte gnyr hela natten lång.. Imorgon blir det massa lek och bus, så hoppas vädret är fint. 

Ska iväg och rida en sväng på morgonen också är det tänkt. Bröllopet igår gick hur bra som helst, alltid lika roligt. Det flöt på bra, och tiden gick snabbt. Hade dock ont i fötterna och ryggen när jag kom hem. Borde nog träna ryggen lite mer.. Så jag slipper få ont varje gång. 



1 kommentar: