lördag, september 29, 2012

Lång lång dag..

Nu är jag sjukt trött.. hela kroppen värker. Framför allt ryggen/svanken plus mina fötter. Måste nog skaffa nya skor, som är lite bekvämare. Speciellt när man står upp i 12 timmar... Bröllopet gick hur bra som helst. Kändes väldigt långt, men på slutet rullade tiden på lite snabbare. Lokalen va häftig, tegelväggar och svarta väggar och tak. Dock svårt att fota, för det va himla mörkt. Och gick inte direkt rikta blixten upp, för det var högt i taket, plus att det va svart. Så det fick bli rak fram istället, vilket funkade helt ok, men blir lite mer platt ljus. Nu har jag precis ätit lite bröllops mat, och varit ute med Stella. Hon ligger och sover vid mina fötter. Själv håller jag på att somna. Så får nog bli sängen strax. Imorgon har vi inte direkt några planer, vilket är ganska skönt. Kanske kanske ska åka och kolla på lite bilar. Behöver ju en ny ganska omgående. Ben gillar Subaru Forester, själv tycker jag dom är as fula.. Haha, så vi får se.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar