tisdag, april 03, 2012

Härliga väder

Ben är hemma och det är så himla skönt! I söndags gjorde vi en massa ärende till bröllopet. Så lite mer som är klart nu. Var också och kollade lite BBQ ställen för priser till rehearsal middagen. Allt närmar sig och det har gått så himla fort! Man har sett fram emot detta så länge, och snart är det över. Nästan lite konstigt.

I lördags hittade jag en stor jävla tusenfoting i gästrummet på väggen. Höll på att dö! Har sett ett par innan också men dom har varit mycket mindre. Men denna var gigantisk. Fy! Vi har kontrakt med ett pest control företag som kommer ut och sprayar ute runt huset och inne runt fönster var tredje månad, för att hålla spindlar och andra kryp borta. Hjälpte visst inte så mycket för tusenfotingar, så idag kom dom ut och sprayade något annat som ska hålla som borta förhoppnings vis! Ikväll så grillade jag och Ben sen åt vi också ute, så himla mysigt. Nu när set är så fint ute kommer det nog bli många sånna härliga kvällar.

Noodle var uppe i ett träd innan idag, och vågade inte klättra ner stackaren. Så hon klättrade ut på en gren, jag stod under och försökte få henne att hoppa ner så jag kunde fånga henne. Tog ett tag men till slut hoppade hon och jag hann fånga henne. Liten buse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar