fredag, april 13, 2012

EN VECKA!!!

Tyvärr så har bloggen blivit lidande, har haft mycket att så i de senaste dagarna!! Kan inte fatta att om en vecka är bröllopet, så länge man gått och väntat och sett fram emot detta. Och så är det snart över. Konstig känsla. Men det kommer bli en underbar dag! Och jag längtar massor över att få visa Ben min fina klänning, han kommer älska den. Redan på söndag trillar det in lite folk, Linda, David, Cindy och Camilla! Wiiieee. Kan knappt fatta det, ska bli så mysigt att ha dom här. Och på måndag kommer Johanna, sen tisdag min kusin med familj :) Onsdag kommer mamma, pappa, mormor, mona, Klang och Angelica!! :) Kommer bli en busy vecka, men också hur bra som helst. Saknar ju alla så himla mycket.

Får skriva lite mer sen, för nu måste jag strax bege mig, ska åka och fixa mina naglar:) Måste ju vara extra fin nästa vecka. I morgon ska jag äntligen klippa mig med. Mitt hår är fördjävligt rent ut sagt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar